- Відвідувачі
- 110
- Статті
- 1093
- Перегляди статей
- 358087
Українська козацька держава
- Деталі
- Створено: Понеділок, 15 січня 2024, 08:01
- Останнє оновлення: Понеділок, 15 січня 2024, 08:01
- Перегляди: 17
Шкільна лінійка
- Деталі
- Створено: Понеділок, 15 січня 2024, 07:51
- Останнє оновлення: Понеділок, 15 січня 2024, 07:51
- Перегляди: 16
Сценарій проведення шкільної лінійки до Дня Гідності та Свободи.(10-А клас)
Мета: вшанувати патріотизм і мужність громадян, які восени 2004 року та у листопаді 2013 року-лютому 2014 року постали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини і громадянина, національних інтересів України та її європейського вибору;
прищеплювати любов та повагу до Батьківщини та людей,що стали на її захист;
зберегти та донести до учнів об’єктивну інформацію про доленосні події в Україні початку ХХІ століття;
Обладнання:стенд «Небесна сотня», екран та проектор, траурні стрічки на тематичній виставці та тематична експозиція.
Поява і розселення людей
- Деталі
- Створено: Понеділок, 15 січня 2024, 07:47
- Останнє оновлення: Понеділок, 15 січня 2024, 07:47
- Перегляди: 29
Тема: Поява і розселення людей на планеті Земля.
(6 клас)
Мета: скласти уявлення про основні теорії походження людини;
визначати основні особливості й етапи антропогенезу та характеризувати процес появи «людини розумної»;
пояснити зміст поняття «періодизація історії людства»;
розвивати вміння поєднувати інформацію з розповіді вчителя й підручника для практичного використання нових знань.
Поняття та терміни: «антропогенез», «періодизація історії людства».
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Історія рідного краю
- Деталі
- Створено: Понеділок, 15 січня 2024, 07:12
- Останнє оновлення: Понеділок, 15 січня 2024, 07:12
- Перегляди: 19
Вступ до історії України та громадянської освіти.
5 клас
Практичне заняття.
Тема: Історія України в історії рідного краю.
Мета уроку:Ознайомити учнів з історією рідного краю, використовуючи різні форми самостійної роботи та роботи в парах і групах;
Продовжити формувати знання, навички та уміння самостійної роботи з історичними джерелами; вдосконалювати вміння розповідати про історичні пам’ятки, що сприяє формуванню основних історичних компетентностей (хронологічної,просторової,інформаційної,логічної та аксіологічної)
Виховувати інтерес та шанобливе ставлення до історії рідного краю, уміння працювати в команді, впевненість в своїх силах, підпорядковуючи їх спільній меті.
Очікувані результати:набуття учнями початкових предметних умінь у контексті відповідних компетентностей;
зіставляти окремі події з історії родини з історією рідного краю та України, виявляти ставлення до історії, окремих подій та вчинків історичних діячів, оцінювати роль громадян, музеїв та історичної науки у збереженні минулого;
використовувати здобуті знання на інших уроках (природознавство,українознавство,українська мова та література і образотворче мистецтво)
Тип уроку: комбінований;
5 клас НУШ
- Деталі
- Створено: Понеділок, 15 січня 2024, 07:05
- Останнє оновлення: Понеділок, 15 січня 2024, 07:05
- Перегляди: 17
Вступ до історії України та громадянської освіти
5 клас
Тема: Писемні історичні джерела.
Мета: ознайомити учнів із різними писемними історичними джерелами, наголосити на їх значущості під час вивчення курсу, подати початкові відомості про допоміжну для історії науку – палеографія, формувати навички самостійної роботи із роздатковим матеріалом;
сприяти розвитку критичного мислення, висловлювати свою думку, сприяти формуванню інтересу до історії рідного краю;
виховувати інтерес до історії.
Обладнання: підручник , роздатковий матеріал, атлас «Історія України. 5 клас», карта України,
презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-pisemni-istorichni-dzherela-244320.html
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.