Відвідувачі
110
Статті
1093
Перегляди статей
358475

досвід роботи

Квадратична   нерівність

інтерактивні методи навчання

Інтерактивні методи навчання на уроках математики

План:

Вступ

Розділ IТеоретичні засади застосування інтерактивних технологій на уроках математики.

1.1 Сутність інтерактивних технологій навчання .

1.2 Роль учителя на уроці з використанням інтерактивних технологій.

1.3 Ознаки інтерактивного навчання.

Детальніше: інтерактивні методи навчання

урок 24

 

УРОК № 24

Тема уроку. Квадратна нерівність. Розв'язування квадратних нерівно­стей.

Мета уроку: сформувати знання учнів про зміст поняття «квадратна нерівність», домогтися розуміння та засвоєння учнями схеми розв'язування квадратних нерівностей із використанням побудови графіка квадратичної функції. Сформувати пер­винні вміння вирізняти квадратні нерівності серед інших нерівностей з однією змінною; за готовими графіками квадратичної функції знаходити розв'язки відповідних квадратних нерівностей, а також виконувати послідовні дії відповідно до вивченої схеми для відшукання розв'язків квадратних нерівностей різного виду.

Детальніше: урок 24

9 клас математика

 

                                                                            Математику не можна вивчати

                                                                             спостерігаючи, як це робить сусід

                                                              Давньогрецький поет Нівей

Тема: Квадратна нерівність. Розв'язування квадратних нерівно­стей.

Мета: сформувати знання учнів про зміст поняття «квадратна нерівність», домогтися розуміння та засвоєння учнями схеми розв'язування квадратних нерівностей із використанням побудови графіка квадратичної функції. Сформувати пер­винні вміння вирізняти квадратні нерівності серед інших нерівностей з однією змінною; за готовими графіками квадратичної функції знаходити розв'язки відповідних квадратних нерівностей, а також виконувати послідовні дії відповідно до вивченої схеми для відшукання розв'язків квадратних нерівностей різного виду. розвивати логічне мислення; вміння працювати самостійно, математично правильну мову; свідоме сприйняття навчального матеріалу; виховувати інтерес в учнів до математики, охайність, навички самоконтролю.     

Детальніше: 9 клас математика

7 клас математика

Мало мати хороший розум,

головне вміти його застосувати

                                 Рене Декарт

Тема: Одночлен. Піднесення одночленів до степеня. Множення одночленів.

Мета: домогтися свідомого розуміння учнями поняття одночлена; формувати вміння множити одночлени та підносити одночлени до степеня; записувати одночлени у стандартному вигляді; розвивати логічне мислення; вміння працювати самостійно, математично правильну мову; свідоме сприйняття навчального матеріалу; виховувати інтерес в учнів до математики, охайність, навички самоконтролю.          

Детальніше: 7 клас математика