- Відвідувачі
- 113
- Статті
- 1096
- Перегляди статей
- 360714
з досвіду роботи
- Деталі
- Створено: Понеділок, 08 січня 2018, 12:37
- Останнє оновлення: Середа, 28 березня 2018, 08:21
- Перегляди: 335
урок літератури 11 клас
- Деталі
- Створено: Понеділок, 08 січня 2018, 12:27
- Останнє оновлення: Вівторок, 20 березня 2018, 16:01
- Перегляди: 364
МИКОЛА КУЛІШ. САТИРИЧНА КОМЕДІЯ «МИНА МАЗАЙЛО». ОСОБЛИВОСТІ СЮЖЕТУ. РОЗВІНЧАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО НІГІЛІЗМУ, ДУХОВНОЇ ОБМЕЖЕНОСТІ НА МАТЕРІАЛІ УКРАЇНІЗАЦІЇ
Мета: подати відомості про життєву основу п’єси «Мина Мазайло», з’ясувати причини появи в суспільному житті України національного нігілізму; розвивати вміння самостійно мислити, давати власну оцінку прочитаному, аналізувати тематику, образну систему твору; формувати активне несприйняття таких моральних рис, як скупість, підлабузництво тощо.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: словник термінів, текст комедії «Мина Мазайло».
Куліш-драматург був талант світового масштабу.
Не буду шукати небезпечних аналогій в класиці —
між Шекспіром і Шіллером або Мольєром чи Бомарше,
але в сучасній йому… драматургії він не мав собі рівних…
Ю. Смолич
урок мови 9 клас
- Деталі
- Створено: Понеділок, 08 січня 2018, 12:28
- Останнє оновлення: Понеділок, 08 січня 2018, 12:28
- Перегляди: 541
Конспект уроку з української мови для 9 класу
Тема. Складносурядне речення ,його будова і засоби зв’язку. Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення
Мета: закріпити поняття про складносурядне речення ,пояснити ,якими сполучниками з’єднуються його частини;вчити розпізнавати складносурядні речення,визначати в них граматичні основи ,розряди сполучників , якими з’єднуються частини складносурядного речення ;розвивати увагу, пам’ять, образне мислення;виховувати любов та повагу до рідної землі,до місця де ти народився.
Тип уроку: урок закріплення знань.
Очікувані результати:
-учень знаходить у тексті складносурядні речення;
-розрізняє складносурядне речення й речення з однорідними членами;
-складає речення й мікротексти,використовуючи виражальні можливості складносурядних речень.
Поема "Євшан зілля"
- Деталі
- Створено: Понеділок, 08 січня 2018, 12:24
- Останнє оновлення: Понеділок, 08 січня 2018, 14:27
- Перегляди: 1437
Тема.Поема «Євшан-зілля». Зміст, основна думка. Образи твору.
Мета: сприяти усвідомленню учнями ідейно-художніх особливостей поеми,
шляхом аналізу твору формувати в них висновок про те, що найважливішим енергетичним джерелом будь-якого народу є історична пам'ять, утрата якої перетворює націю на безлике населення;
закріпити поняття поема як жанр ліро-епосу; розвивати образне, логічне та критичне мислення, навички вдумливого, виразного читання ліро-епічного твору, вміння характеризувати образи; виховувати почуття патріотизму та національної свідомості, інтерес до пізнання історії свого народу, його духовно-творчої спадщини.
Веди мене, дорого правоти...
- Деталі
- Створено: Понеділок, 08 січня 2018, 12:22
- Останнє оновлення: Понеділок, 08 січня 2018, 12:22
- Перегляди: 419
Веди мене, дорого правоти...
Літературно-музична композиція, присвячена Д. Павличку
Святково прибрана зала Портрет Д Павличка, виставка книжок, висловлювання про поета.На сцені великими літерами:
Веди мене, дорого правоти,
Як не мені, дай іншому дійти
На тихі зорі і на ясні води.
Д Павличко