Відвідувачі
113
Статті
1096
Перегляди статей
360714

з досвіду роботи

Детальніше: з досвіду роботи

урок літератури 11 клас

МИКОЛА КУЛІШ. САТИРИЧНА КОМЕДІЯ «МИНА МАЗАЙЛО». ОСОБЛИВОСТІ СЮЖЕТУ. РОЗВІНЧАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО НІГІЛІЗМУ, ДУХОВНОЇ ОБМЕЖЕНОСТІ НА МАТЕРІАЛІ УКРАЇНІЗАЦІЇ

Мета: подати відомості про життєву основу п’єси «Мина Мазайло», з’ясувати причини появи в суспільному житті України національного нігілізму; розвивати вміння самостійно мислити, давати власну оцінку прочитаному, аналізувати тематику, образну систему твору; формувати активне несприйняття таких моральних рис, як скупість, підлабузництво тощо.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: словник термінів, текст комедії «Мина Мазайло».

Куліш-драматург був талант світового масштабу.

Не буду шукати небезпечних аналогій в класиці —

між Шекспіром і Шіллером або Мольєром чи Бомарше,

але в сучасній йому… драматургії він не мав собі рівних…

Ю. Смолич

 

Детальніше: урок літератури 11 клас

урок мови 9 клас

Конспект уроку з української мови для 9 класу

Тема. Складносурядне речення ,його будова і засоби звязку. Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення

Мета: закріпити поняття про складносурядне речення ,пояснити ,якими сполучниками з’єднуються його частини;вчити розпізнавати складносурядні речення,визначати в них граматичні основи ,розряди сполучників , якими з’єднуються частини складносурядного речення ;розвивати увагу, память, образне мислення;виховувати любов та повагу до рідної землі,до місця де ти народився.

Тип уроку: урок закріплення знань.

Очікувані результати:

-учень знаходить у тексті складносурядні речення;

-розрізняє складносурядне речення й речення з однорідними членами;

-складає речення й мікротексти,використовуючи виражальні можливості складносурядних речень.

Детальніше: урок мови 9 клас

Поема "Євшан зілля"

Тема.Поема «Євшан-зілля». Зміст, основна думка. Образи твору.

Мета: сприяти усвідомленню учнями ідейно-художніх особливостей поеми,

шляхом аналізу твору формувати в них висновок про те, що найважливішим енергетичним джерелом будь-якого народу є історична пам'ять, утрата якої перетворює націю на безлике населення;

закріпити поняття поема як жанр ліро-епосу; розвивати образне, логічне та критичне мислення, навички вдумливого, виразного читання ліро-епічного твору, вміння характеризувати образи; виховувати почуття патріотизму та національної свідомості, інтерес до пізнання історії свого народу, його духовно-творчої спадщини.

Детальніше: Поема "Євшан зілля"

Веди мене, дорого правоти...

Веди мене, дорого правоти...

Літературно-музична композиція, присвячена Д. Павличку

Святково прибрана зала Портрет Д Павличка, виставка книжок, висловлювання про поета.На сцені великими літерами:

Веди мене, дорого правоти,

Як не мені, дай іншому дійти

На тихі зорі і на ясні води.

Д Павличко

Детальніше: Веди мене, дорого правоти...