Відвідувачі
114
Статті
1096
Перегляди статей
360966

Сценарій новорічної програми

Сценарій Новорічної програми

1.Рік новий уже в дорозі –

Щедрий вечір на порозі.

Спів гучний селом лунає,

Всяк щедрівників чекає.

2.Уже й сонечко заходить –

Час щедрівникам приходить.

Їм гостинці приготую,

Пирогами почастую.

3.Вас с Різдвом вітаємо,
Вам добра бажаємо.
Хай у домі буде тепло,
Хай дзвінкий лунає сміх,
Засіки хай будуть повні,
Щоб нагодувати всіх.
Вас з Різдвом вітаємо,
Щастя вам бажаємо!

4.На порозі Рік Новий -
Добрий, світлий, чарівний.
Щастя, злагоду - усе,
Хай до хат він нам несе!

5.З Новим Роком всіх вітаю,
Щастя та добра бажаю,
Щоб уміли ми радіти
Щиросердно, наче діти,
Щоб здоровими були,
Й подолати все змогли!

6.Хай в житті все буде гарно,
Щоб не сумували марно,
Щоб зима була зі снігом,
День би починався сміхом,
Щоб достаток був у хаті,
Щоб ви всі були багаті


- Коляда «Хай Ісус мале дитя»

        

1.Ми прибули, господарю,

До вашої хати,

Хочемо Вам, господарю,

Заколядувати!

         Приспів: 2р

Хай Ісус, мале дитя,    

Благословить Ваше життя,

Щоб Ви в мирі проживали

І біди не знали!          

2.А чи знаєш, господарю,

Що Бог народився?

У вертепі на соломці

Сам Ісус явився!

           Приспів. 2р

           Програш

3.Ми же будем, господарю,

Від вас відходити

І рожденного Ісуса

Будемо просити!

- Сценка

Учень (веселий, протягом сценки його настрій погіршується):

− Ну, нарешті! Дочекався! Цілих два тижні. Ура! Колядки, щедрівки, цукерок повна торба. Клас! Канікули! Чотирнадцять днів! Ніяких домашніх завдань. Телевізор! Телевізор до часу ночі, спать до обіду, і ніякої, ніякої тобі школи! Гуляй, душа!

(Зустрічає вчителя української мови та літератури) Діалог між ними:

− Добрий день,         Маріє Дмитрівно,   -   звертається до вчителя. З Новим роком вас!

− Доброго дня! Канікули?

− Так, відпочину!

− Гарненько бажаю тобі відпочити, щоб після канікул з новими силами й до навчання в наступному семестрі. Але відпочивай з головою, та за українську мову не забувай. Бо це найбільш важливий предмет у школі (вчитель починає засувати до ранця учня підручники), солов’їна й барвінкова, українська наша мова. Як же тобі без неї? Повториш ось іменники, прислівники,дієслово, числівник, не забудь про морфологію та лексику, і правила, правила всі повториш! І ще – три вірші вивчиш напам’ять та одну поему!

− Добре, до побачення.

(Учень зустрічає вчителя біології) Діалог між ними:

− Доброго дня,     Любов Петрівно,     Зі святом вас!

− І тобі веселих свят!Сил і здоров’я набирайся на канікулах. Дотримуйся обов’язково режиму дня, ти ж знаєш, як про це говорить найважливіша наука біологія. Цей предмет – про все живе на землі, про всіх нас. Тож не забудь на канікулах трохи до підручника зазирати – повтори будову дощового черв’яка, вивчиш приматів, вияви подібність між ними й нами, почитаєш , як дихає риба, чому спить їжак зимою, та навіщо люди мають печінку. (дає учневі під пахву підручники)

− Ага..

(Учень іде злегка зігнувшись, зустрічає вчителя математики) Діалог між ними:

− Доброго дня, Денисе Михайловичу,   Новорічного вам настрою!

− І тобі доброго, і тобі настрою, і відпочинку, і до науки! Бо ж математика – то цариця усіх наук, хай там що хто хоче, те й каже, а без математики – завжди біда! Людству без математики ніяк не обійтися. Хоч плач! Так що з математикою треба, просто необхідно дружити. Усім ганьба, хто не знає математики. А в тебе ж, пригадай, контрольна остання не дуже… Так що наганяй навчальний матеріал, а то за канікули те що знав, те забудеш. Значить так, ось тобі підручники-довідники (засовує підручники за пазуху), вивчиш добряче формули скороченого множення, повториш теорему Піфагора та способи доведення від супротивного, таблицю множення на «7» та ще на «9», та чому дорівнює сума квадратів катетів…

− Чого, чого?

− Квадратів катетів, та про синус і косинус не забувай!

− Угу!..

(Учень іде, зігнувшись, зустрічає вчителя географії) Діалог між ними:

− Доброго дня, Ліліє Костянтинівно!                       Святкового настрою… З Новим роком!

− Доброго дня, а чи знаєш ти, скільки разів земляни зустрічають протягом доби Новий рік? (учень знизує плечима). Не знаєш? А на це дає відповідь наука географія! Ось тобі посібники! Тут про все! (суне до рук учня книги та скручені настінні карти) А то по ж землі ходимо, а про неї так мало знаємо! А тут тобі практичні завдання на канікули, розберешся, помозгуєш! А то що маєш робити цілими днями? Географія – це цариця всіх наук! Що тобі дасть та математика, коли приміром, заблудився в лісі? Нічого! Чи так само українська мова чим тобі допоможе? Та хоч кричи всіма мовами в лісі – і не тільки українською, а можеш і японською, та як ніхто не почує, тоді як? Тому всьому голова – компас! Компас! То ж повториш на канікулах усі напрями на сторони світу, походиш по азимуту, виконаєш два плани місцевості нашого села – усі завдання на чистому повітрі, аби бока′ не відлежав біля телевізора!    

  

− Угу!..

(Учень іде, сильно зігнувшись, зустрічає вчителя історії) Діалог між ними:

− Доброго дня… З Новим щастям…

− З новим щастям! Хоча без старого не бува нового… Без минулого нема майбутнього. Це не я, це великі древні філософи говорили. Мудрість… Нема мудрішого предмета, ніж історія. Тож світовий накопичений досвід минулих поколінь, голоси предків! Хто ми, звідки ми, які ми! На все дає відповідь ця мудра наука. Людство і дня не може прожити без історії! А знаєш, що? Ти ось як трохи перепочинеш, то почитай. (намагається кудись утиснути книги, аби учень забрав) Життя великих! Може і ти великим станеш! А потім напиши реферат на вибір про велику людину, котра змінила хід історії. Невеличкий, на листочків сім…

− М-гу…

(Учень іде, сильно зігнувшись, ледь не падає та зустрічає вчителя фізкультури) Діалог між ними:

− Доброго дня, Іване Васильовичу! З…

− Фізкультпривіт! Чого носа похнюпив? В здоровому тілі – здоровий дух! На канікулах – найкращий час для фізкультури! І то ж день ж до вечора можна займатися фізичними вправами. Скажу, що тобі варто всерйоз задуматися над своєю фізичною підготовкою. Було би здоров’я, а все інше буде! Отож – крос, крос і ще раз крос, а потім – можна трохи зайнятися і на турніку. Та й боксувати не завадить (вішає на шию учня боксерські рукавиці). І щодня, це дуже обов’язково, вправи з гантелями (дає учневі до рук гантелі, той падає навколішки і важко повзе зі сцени – з повним ранцем, книгами картами, рукавицями і гантелями)

Ведуча: Нехай в Новому році буде все особливим: і зустрічі, і побачення, успіхи, жарти, усмішки і веселощі. Послухайте гумореску «А чому?..» у виконанні учнів 8 класу.

Учень (за столом пише реферат)


1. Микола! А давай пограємося?
2. Мені нема коли.
1. А чому нема коли?
2. Бо я зайнятий.
1. Ніхто не хоче зі мною гратися. Ви мене не любите!
2. Та любимо ми тебе. Тільки не заважай.
1. А чому мами немає?
2. Мама бігає.
1. А за ким вона бігає?
2. Ні за ким вона не бігає.
1. А від кого вона бігає?
2. Ні від кого вона не бігає. Просто так бігає.
1. А чому вона просто так бігає?
2. Щоб бути здоровою і красивою. І щоб тебе ще дужче любити.
1. А чому татка немає?
2. Він теж бігає. Щоб стати сильним і мати міцні м’язи.
1. І щоб мене дужче любити?
2. Так.
1. А чому у тебе такі великі м’язи
2. То не м’язи.
1. А чому то не м’язи?
2. Тому що я мало рухався.
1. А чому ти мало рухався?
2. Тому що я пишу реферата.
1. А чому ти пишеш реферата?
2. Тому що моя вчителька Ганна Іванівна доручила мені його написати.
1. А коли напишеш, що будеш робити?
2. Буду його захищати.
1. А чому його треба захищати? Щоб не побили?
2. Щоб довести його цінність і переконати всіх, що рух – це основа життя.
1. А чому рух - це основа життя?
2. Тому що це тема мого реферату.
1. А чому це тема твого реферату?
2. Тому що живе тільки те, що рухається.
1. А чому ти живеш, хоч не рухаєшся й тільки сидиш?
2. Я рухаюсь, але не дуже помітно.
1. А чому не дуже помітно?
2. Бо не побіжу ж я й справді по вулиці.
1. А чому ти не побіжиш справді по вулиці?
2. Бо моя вчителька Ганна Іванівна не бігає.
1. А чому твоя вчителька Ганна Іванівна не бігає?
2. Бо вона поважна людина. А може, соромиться…
1. А чому соромиться?
2. Ганна Іванівна не бігає тому, що не знає, що подумають про неї учні, коли дізнаються, що вона бігає, а я не бігаю тому, що не знаю, що про мене подумає Ганна Іванівна, коли дізнається, що я бігаю. А знати я мушу, бо вона моя вчителька. Та й не всі ж бігають…
1. А чому мама бігає?
2. Я ж тобі вже казав: щоб бути здоровою і красивою. І щоб тебе ще дужче любити.
1. А чому ти не хочеш мене дужче любити, ти ж мій братик?
2. Я хочу тебе дужче любити.
1. А чому ж ти не бігаєш, щоб ще дужче мене любити?
2. Тому що я пишу реферата про те, що рух, це основа життя.
1. А чому…
2. Все більше не можу… Я побіг.
1. Ура!!! Микола мене ще дужче любити буде!!!