- Відвідувачі
- 110
- Статті
- 1093
- Перегляди статей
- 356715
Олару ТІ
- Деталі
- Створено: Вівторок, 27 лютого 2018, 16:33
- Останнє оновлення: Середа, 28 березня 2018, 07:56
- Перегляди: 398
Олару Тетяна Іванівна
вчитель математики та інформатики
Портфоліо
Опис досвіду роботи
- Деталі
- Створено: Середа, 28 лютого 2018, 16:16
- Останнє оновлення: Середа, 28 березня 2018, 07:54
- Перегляди: 380
Опис досвіду роботи
Могутність розуму нескінченна
І.Єфремов
Головними завданнями сучасної освіти є формування творчого інтелектуального потенціалу, загального культурного рівня учнів, формування особистості, яка має змогу само пізнаватися, само розвиватися, самовизначатися. Головною метою основ інформатики та обчислювальної техніки є навчання учнів роботі на комп’ютері, а саме використання його як засобу для розвитку учня. Варто розглядати комп’ютер як об’єкт, за допомогою якого можна розв’язувати задачі, а також отримувати нові знання. Форми і методи організації процесу навчання для досягнення поставленої мети є різноманітними. Можливість представляти інформацію у вигляді презентацій, слайд-шоу це педагогічне чудо освітнього процесу. Дійсно, за допомогою них можна просто та наочно представити свій виступ на уроці, конференції або методичній нараді. Можна додати у свої роботи схеми, графіки, цифрові фото або просто від скановані ілюстрації. Особливе значення ці можливості мають у проектній та дослідній діяльності учнів.
Архітектура компютерів
- Деталі
- Створено: Понеділок, 08 січня 2018, 14:11
- Останнє оновлення: Середа, 28 березня 2018, 07:31
- Перегляди: 213
Урок 4. Архітектура комп’ютера. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Процесор, його призначення.
Цілі:
навчальна: актуалізувати раніше отримані знання про будову комп'ютера, класифікацію пристроїв, сформувати знання про історію розвитку обчислювальних засобів та класифікацію сучасних комп'ютерів, сформувати поняття: архітектура комп'ютера, процесор та його основні характеристики.
розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;
виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Тип уроку: Комбінований.
Excel
- Деталі
- Створено: П'ятниця, 27 березня 2015, 16:24
- Останнє оновлення: Середа, 28 березня 2018, 07:29
- Перегляди: 405
Тема уроку: Обчислення в електронних таблицях Excel
Цілі уроку:
1) навчальна - навчитися виконувати обчислення за допомогою формул у середовищі табличного процесора, виробити уміння щодо застосування отриманих знань на практиці;
2) розвиваюча - розвиток мислення, пізнавальних інтересів, навиків роботи на комп'ютері, роботи з електронними таблицями;
3) виховна - виховання любові до рідного краю.
Створення газетної сторінки
- Деталі
- Створено: П'ятниця, 27 березня 2015, 16:21
- Останнє оновлення: Середа, 28 березня 2018, 07:29
- Перегляди: 380
Тема : Створення газетної сторінки
Мета уроку :
- навчити перетворювати текст у вигляд газетної сторінки, використовуючи основні складові ;
- формувати стійкі знання та вміння перетворювання будь-якого тексту у газетну сторінку;
- виховувати охайність, етикет при роботі з комп’ютером .
Тип уроку : урок оволодіння навиками та вміннями
Методи : наглядний, практичний, проблемно-пошуковий
Оснащення : комп’ютери, індивідуальні папки, додатки
Слабка ланка
- Деталі
- Створено: Понеділок, 08 січня 2018, 14:09
- Останнє оновлення: Середа, 28 березня 2018, 07:29
- Перегляди: 256
Підготовча робота
Підбір списку завдань або питань різної складності з відповідями; заготовка карток, на яких вказано суму виграних балів; розставлення столів півколом перед столом ведучого й асистента; приготування аркушів, на яких записуватимуться імена учасників гри для обчислень.
Правила гри
Порядок проведення гри: ведучий читає питання по черзі всім учасникам гри, асистент показує кількість набраних балів. Перед тим як ведучий поставить питання черговому учасникові, він може покласти набрану суму в банк. Завдання гравців — створити якомога довший ланцюжок правильних відповідей і покласти в банк максимально можливу суму. Час кожного туру обмежений. Після закінчення туру команда вибирає «слабку ланку» — учасника, що вибуває з гри. У кінці гри залишаються два учасники, між якими проводиться «дуель» з п'яти пар питань, яка й допоможе виявити найсильнішого учасника гри.
cyd
- Деталі
- Створено: П'ятниця, 27 березня 2015, 16:27
- Останнє оновлення: Середа, 28 березня 2018, 07:29
- Перегляди: 401
Мета і завдання заходу
-Повторення і закріплення основного програмного матеріалу, вираженого в неординарних ситуаціях;
-Узагальнення знань про комп'ютерні мережі й Інтернет;
- Розвиток пізнавального інтересу, творчої активності учнів;
-Розвиток у школярів уміння викладати думки, моделювати ситуацію;
-Виховання поваги до суперника, вміння гідно вести суперечку, стійкість, волю до перемоги, винахідливість, уміння працювати в команді;
-Виховання інтересу до предмета.
Поштові служби інтернету
- Деталі
- Створено: Понеділок, 08 січня 2018, 13:06
- Останнє оновлення: Середа, 28 березня 2018, 07:29
- Перегляди: 336
ТЕМА УРОКУ.Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки.
МЕТА УРОКУ:
Навчальна. Ознайомити учнів з основними поняттями, принципами функціонування електронної пошти та роботою з електронною скринькою і листуванням.
Розвиваюча.Розвивати в учнів практичні навички роботи з електронною поштою та електронним листуванням.
Виховна. Сприяти вихованню культури поведінки, сумлінності, відповідальності при виконанні завдань.
ОБЛАДНАННЯ: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, програмне забезпечення, роздатковий матеріал.
ТИП УРОКУ: урок засвоєння нового матеріалу.
ВИД УРОКУ: розповідь з елементами демонстрації роботи з програмним забезпеченням.