- Відвідувачі
- 110
- Статті
- 1093
- Перегляди статей
- 356908
Глобальні проблеми
- Деталі
- Створено: Понеділок, 27 березня 2017, 10:40
- Останнє оновлення: Понеділок, 27 березня 2017, 10:40
- Перегляди: 347
Урок 21
Поняття про глобальні проблеми людства, роль світової громадськості у їх розв’язанні
Мета: охарактеризувати поняття «глобальні проблеми людства»; визначити причини виникнення, особливості кожної з проблем, можливі шляхи розв’язання; розвивати уміння оцінювати наслідки прояву глобальних проблем на сучасному етапі розвитку людства, уміння самостійно опрацьовувати різноманітні джерела географічних знань, працювати в групах, захищати свою точку зору; виховувати толерантність, культуру мовлення, екологічне мислення.
Земельні, водні і лісові ресурси
- Деталі
- Створено: Понеділок, 27 березня 2017, 10:39
- Останнє оновлення: Понеділок, 27 березня 2017, 10:39
- Перегляди: 329
Урок13
Земельні, водні, лісові, кліматичні, рекреаційні ресурси світу. Ресурси Світового океану
Мета: охарактеризувати особливості і розміщення природних ресурсів світу, розвивати уміння працювати в малих групах, самостійно опрацьовувати навчальний матеріал, використовуючи різні джерела географічних знань; виховувати комунікабельність, почуття дружності, толерантності.
Трудові ресурси
- Деталі
- Створено: Понеділок, 27 березня 2017, 10:37
- Останнє оновлення: Понеділок, 27 березня 2017, 10:37
- Перегляди: 1044
Урок 10
Соціальна і професійна структура. Трудові ресурси. Проблеми зайнятості й безробіття.
Практична робота № 1. Порівняльна оцінка трудових ресурсів і зайнятості населення в основних сферах господарства країн та регіонів світу
Мета: актуалізувати поняття «працездатне населення», «трудові ресурси», «економічно активне населення», «безробіття», провести порівняльний аналіз трудових ресурсів і зайнятості населення в основних сферах господарства країн та регіонів світу; розвивати вміння користуватися текстовими, картографічними, графічними, статистичними матеріалами, порівнювати їх та робити висновки; виховувати уважність та аналітичні здібності.
Тіла навколо нас
- Деталі
- Створено: Понеділок, 27 березня 2017, 10:36
- Останнє оновлення: Понеділок, 27 березня 2017, 10:36
- Перегляди: 448
Урок 6. Тіла навколо нас. Характеристики тіла, їх вимірювання.
У природі все мудро продумано і влаштовано,
всяк повинен займатися своєю справою, і в цій
мудрості — вища справедливість життя.
Леонардо да Вінчі
Захист міні проектів
- Деталі
- Створено: Понеділок, 27 березня 2017, 10:34
- Останнє оновлення: Понеділок, 27 березня 2017, 10:34
- Перегляди: 511
Урок 5. Захист міні-проектів за вибором
Учіться у всіх,
не наслідуйте нікого.
М. Горький
Мета
- навчальна: формувати знання про вчених-натуралістів та їхній внесок у вивчення природи, формувати вміння та навички застосовувати теоретичні знання на практиці, здійснювати пошукову та дослідницьку діяльність;
- розвивальна: формувати вміння та навички знаходити необхідну інформацію в довідкових виданнях з природничих наук, застосовувати природничо-наукову лексику в самостійних усних повідомленнях, готувати повідомлення відповідно до заданих критеріїв, виготовляти різноманітні презентаційні матеріали для супроводу виступу, сприяти набуттю досвіду публічного виступу, організації групової роботи;
- виховна: виховувати почуття відповідальності, впевненості у власних силах, взаємодопомогу, толерантність.