Відвідувачі
110
Статті
1093
Перегляди статей
356908

Глобальні проблеми

Урок 21

Поняття про глобальні проблеми людства, роль світової громадськості у їх розв’язанні

Мета: охарактеризувати поняття «глобальні проблеми люд­ства»; визначити причини виникнення, особливості кожної з про­блем, можливі шляхи розв’язання; розвивати уміння оцінювати наслідки прояву глобальних проблем на сучасному етапі розвитку людства, уміння самостійно опрацьовувати різноманітні джерела географічних знань, працювати в групах, захищати свою точку зо­ру; виховувати толерантність, культуру мовлення, екологічне мис­лення.

Детальніше: Глобальні проблеми

Земельні, водні і лісові ресурси

Урок13

Земельні, водні, лісові, кліматичні, рекреаційні ресурси світу. Ресурси Світового океану

Мета: охарактеризувати особливості і розміщення природних ресурсів світу, розвивати уміння працювати в малих групах, само­стійно опрацьовувати навчальний матеріал, використовуючи різні джерела географічних знань; виховувати комунікабельність, по­чуття дружності, толерантності.

Детальніше: Земельні, водні і лісові ресурси

Трудові ресурси

Урок 10

Соціальна і професійна структура. Трудові ресурси. Проблеми зайнятості й безробіття.

Практична робота № 1. Порівняльна оцінка трудових ресурсів і зайнятості населення в основних сферах господарства країн та регіонів світу

Мета: актуалізувати поняття «працездатне населення», «тру­дові ресурси», «економічно активне населення», «безробіття», про­вести порівняльний аналіз трудових ресурсів і зайнятості населен­ня в основних сферах господарства країн та регіонів світу; розвивати вміння користуватися текстовими, картографічними, графічними, статистичними матеріалами, порівнювати їх та роби­ти висновки; виховувати уважність та аналітичні здібності.

Детальніше: Трудові ресурси

Тіла навколо нас

Урок 6. Тіла навколо нас. Характеристики тіла, їх вимірювання.

У природі все мудро продумано і влаштовано,

всяк повинен займатися своєю справою, і в цій

мудрості — вища справедливість життя.

Леонардо да Вінчі

Детальніше: Тіла навколо нас

Захист міні проектів

Урок 5. Захист міні-проектів за вибором

Учіться у всіх,

не наслідуйте нікого.

М. Горький

Мета

  • навчальна: формувати знання про вчених-натуралістів та їхній внесок у вивчення природи, формувати вміння та навички застосовувати теоретичні знання на практиці, здійснювати пошукову та дослідницьку діяльність;
  • розвивальна: формувати вміння та навички знаходити необхідну інформацію в довідкових виданнях з природничих наук, застосовувати природничо-наукову лексику в самостійних усних повідомленнях, готувати повідомлення відповідно до заданих критеріїв, виготовляти різноманітні презентаційні матеріали для супроводу виступу, сприяти набуттю досвіду публічного виступу, організації групової роботи;
  • виховна: виховувати почуття відповідальності, впевненості у власних силах, взаємодопомогу, толерантність.
  • Детальніше: Захист міні проектів