Відвідувачі
113
Статті
1095
Перегляди статей
360320

Атестація педколективу 2015 року

Атестація  педагогічних  працівників - 2015 рік
Неля
Троєцька  Неля
              Іванівна -
вчитель  українознавства  
та  світової  літератури                                                                                                                                           
 paste26
 Бока  Тетяна  
             Миколаївна -
класовод  4 - Б класу
 paste23
 Суружіу  Олена  
         Степанівна -
класовод  1-Б класу      
 jpg
 Громей  Юлія  
           Василівна -
вчитель  української  
мови  та  літератури     
 paste3
 Амоші  Марія  
          Дмитрівна -  
вчитель  української  
мови та  літератури
 
 Гуштюк  Ірина  
         Георгіївна -
вихователь  дошкільної
 ланки НВК
 
                 Корсей Ліліана
                Іванівна - вихователь
                дошкільної ланки
 
              Дудуц Валентина
                Василівна - вихователь
             групи продовженого дня
 
                Тарабас Валентина
               Давидівна - вихователь                                   дошкільної ланки НВК
 
 
            Кіфірюк Софія
           Георгіївна - бібліотекар
   

 

 

Громей Юля Василівна

Громей  Юлія Василівна

Дата народження освіта ВУЗ, який закінчила спеціальність за дипломом кваліфікація, категорія Загальний стаж Стаж на займаній посаді
 

15.04.1988

Вища ЧНУ,2010 вчитель української  мови  та літератури вчитель, ІІ категорія 9 9

Подвоєння літер

Тема:  Подвоєння літер.
Мета: закріпити знання учнів про подвоєння букв, виробити уміння розрізняти подвоєні букви на позначення збігу однакових приголосних та подовжених м’яких приголосних звуків, правильно вимовляти слова з подвоєними та подовженими приголосними звуками; удосконалювати орфографічну грамотність; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, уміння вибирати головне; виховувати бажання цінувати час, інтерес до народної творчості.
Тип уроку: урок
засвоєння нового матеріалу.

Детальніше: Подвоєння літер

Давня українська література

Контрольна робота  №2

Давня українська література. Проза

І варіант

І рівень

1. Що  в перекладі з грецької мови означає слово Біблія?

А) книга;                       В) збірка книг;

Б)  писання;                  Г)  розповідь про життя Христа.

Детальніше: Давня українська література

Складні слова

Завдання до теми

Написання складних слів разом і через дефіс

 1 рівень

Детальніше: Складні слова

Вживання апострофа, м’якого знака.

Тема: Вживання апострофа, м’якого знака. Тренувальні вправи.

Мета: повторити правила вживання апострофа, м’якого знака;

           удосконалювати вміння визначати в словах орфограму ’’апостроф ’’,  ’’м’який знак’’,                                            

            пояснювати написання слів відповідними орфографічними правилами;

            формувати орфоепічні й орфографічні навички;

            розвивати логічне мислення, орфографічну пильність, фонетичний         слух, культуру усного й писемного мовлення, увагу, слухову і зорову память;

            виховувати любов до рідної мови, бажання її вивчати.

Детальніше: Вживання апострофа, м’якого знака.

У світі казок

Турятський  НВК

У  світі  казок

(Літературна  вікторина)

Вчитель

Громей  Ю.В.

2014

Тема: Літературна вікторина «У  світі казок»

Детальніше: У світі казок

Бока Тетяна Миколаївна

Бока Тетяна Миколаївна

Дата народження освіта ВУЗ, який закінчила спеціальність  за дипломом Кваліфікаційна категорія стаж загальний стаж на даній посаді
1 10.05.1968 вища ЧНУ  2014 вчитель початкових класів вчитель  ІІ категорія 22 22

Наші бабусі

Наші бабусі Родинне свято

Учень,

Добрий день, люди добрі.

Що сидять в нашій господі.

Раді з святом вас вітати.

Щастя і добра бажати.

Детальніше: Наші бабусі

Зона мішаних лісів

УРОК-МАНДРІВКА Тема: Зона мішаних лісів.

Мета: Ознайомити учнів з зоною мішаних лісів, рослинним і тваринним світом; розвивати аналітичне мислення, творчі здібності, спостережливість; виховувати любов і бережне ставлення до природи, бажання примножувати її багатство.

Детальніше: Зона мішаних лісів

Українське читання

Українське читання

Тема:Леонід Глібов «Зозуля і Півень»

Мета: Продовжувати ознайомлення учнів з особливостями байки, навчити І виразно читати байку в особах; розвивати образність мислення, вміння І визначати головну думку байки;виховувати почуття справедливості,чесності.

Детальніше: Українське читання

Суружіу Олена Степанівна

 Суружіу Олена Степанівна  

 №     Дата народження  освіта   Вуз. який  закінчила   Спеціальність  кваліфікація  Стаж загальний На цій  посаді 
1 18.04.1967 Вища ЧДУ 1996

вчитель початкових

класів

вчитель, вища категорія 25 23

Математика 4 клас

Тема. Ділення з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число

 Мета: розглянути табличні випадки ділення з остачею; повторити алгоритм письмового ділення на одноцифрове число, формувати навички каліграфічног письма; виховувати любов до математики.

Детальніше: Математика 4 клас

Прощавай букварику

Виховний захід: Прощавай Букварику.

Мета: закріпити знання учнів з вивчених букв; формувати навички виразного читання; розвивати мову, мислення, зв’язне мовлення, виховувати повагу до старших.

Детальніше: Прощавай букварику

Природознавство

Тема. Різноманітність тварин у природі

Мета: розширити поняття звірі, птахи, комахи; сформувати елементарні поняття риби, земноводні, плазуни; вміння розрізняти тварин цих груп; формувати вміння визначати істотні ознаки тварин, знаходити зайвий об'єкт серед їх сукупності, класифікувати, розвивати уяву; виховувати допитливість, пізнавальний інтерес, прагнення дітей до самовираження й самореалізації у пізнавальній діяльності.

Детальніше: Природознавство

ТроєцькаНІ

Троєцька  Неля  Іванівна

Дата народження Освіта ВУЗ, який закінчила Спеціальність за дипломом Кваліфікаційна категорія Стаж загальний Стаж  на даній посаді
1 12.01.1989 вища Кам.Под.пед.інститут  2011 вчитель англійської  мови вчитель, ІІ категорія 4 4

Вересневий трунок

Тема уроку.

Уславлення у непримиренній боротьбі з іноземними загарбниками Р.Л. Стівенсон « Вересовий трунок»

Мета:

-         висвітлити основні факти біографії Стівенсона, показати Особливості його світогляду і творчого методу;

-         проаналізувати ідейний зміст та композицію балади;

-         виховувати любов до рідної землі, прагнення до свободи, почуття внутрішньої незалежності.

Детальніше: Вересневий трунок

Тарас Бульба

Тема уроку. М. В. Гоголь « Тарас Бульба». Бойове товариство, побут та звичаї козаків.

Детальніше: Тарас Бульба

Літературний ранок

Літературний ранок

«Твір, який читають, має теперішнє; твір,  який перечитують, має майбутнє»

Детальніше: Літературний ранок

Тиждень літератури

План проведення тижня світової літератури

Детальніше: Тиждень літератури

Додаткове читання

Тема уроку.    Урок додаткового читання

за повістю М. В. Гоголя «Ніч перед Різдвом»

Мета: ознайомити учнів із життям М.В. Гоголя, його знанням українського фольклору і побуту, з ілюстраціями українських художників до повісті; презентувати повість М.В. Гоголя “Ніч перед Різдвом”, розкрити тему, образи, художні прийоми поєднання реального і фантастичного; розвивати логічне та асоціативне мислення учнів, творчу уяву, навички виразного читання та інсценізації; прищеплювати інтерес до творів М.В. Гоголя, любов до рідної української землі, її славного минулого.

Детальніше: Додаткове читання

Амоші Марія Дмитрівна

 

Амоші  Марія Дмитрівна

Дата народження Освіта Вуз, який  закінчила Спеціальність за  дипломом Кваліфікаційна категорія Стаж  загальний Стаж на займаній посаді
1 13.12.1960 Вища ЧДУ 1987

вчитель української

мови та літератури

вчитель, вища 34 34

Стус

 Життєвий і творчий подвиг Василя Стуса
Мета: Закріпити і поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях великого патріота , талановитого поета В.С.Стуса Визначити джерела та витоки творчої наснаги митця.

Приголосні

Тема: Чергування приголосних звуків.

Мета: Формувати в учнів уміння і навички розпізнавати у словах явища чергування ,    вимовляти приголосні відповідно до орфоепічних норм , вчити знаходити помилки на вивчені правила, розвивати творчі здібності учнів. Виховувати бережливе ставлення до природи.

Тип уроку: Урок формування умінь і навичок.

Обладнання: Таблиця , словник , індивідуальні картки , ребус , технічні засоби.

Детальніше: Приголосні

Складений іменний присудок

ТЕМА:  СКЛАДЕНИЙ  ІМЕННИЙ  ПРИСУДОК

  МЕТА:  Поглибити  знання  учнів  про  присудок  як  головний  член  речення,  його  види.  Сформувати  вміння  учнів  розрізняти  складений  іменний  присудок,  відрізняти  його  від  простого   дієслівного  і  складеного  дієслівного. Удосконалювати  навички  знаходити,  аналізувати  присудки  в  реченні,  правильно  використовувати  в  мовленні.

               Розвивати  усне  і  писемне  мовлення,  пам’ять,  увагу. 

               Виховувати  любов  до  рідної  мови.

Детальніше: Складений іменний присудок

Виховний захід

Літо  -  радісна  пора!

                                                                       Позакласний  захід  5 - Б клас       Підготувала  класовод  Амоші  М.Д.

Детальніше: Виховний захід