Відвідувачі
90
Статті
811
Перегляди статей
196459

Психологічна служба Турятського НВК

p001

 image11395406  

Громей Лілія Костянтинівна

Педагогічний  стаж  - 6 років

Психологічний  стаж  - 6 років

посада - психолог

Категорія  - спеціаліст 

Спеціальність за дипломом-психолог

Освіта- ІваноФранківський Національний

               університет  ім.І.Огієнка

Адреса: 60433  вул Вчительська 7 с.Турятка

             Глибоцького  району Чернівецької обл.

 Е-маіl  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 Marina

 Гімчинська Марина Дмитрівна   

посада- соціальний  педагог

Педагогічний стаж роботи:3 роки

Психологічний стаж роботи: 3 роки

Категорія  - бакалавр

Спеціальність за освітою - соціальний педагог

Освіта (навчальний заклад) – Чернівецький університет імені Юрія Федьковича факультет педагогіки, психології та соціальної роботи

E-mailmarina.gmchinska@mail.ru

Адреса: 60433  пров.Бригадний 4 с.Турятка

             Глибоцького  району Чернівецької обл.

Педагогічне кредо: « Скажи мені - і я забуду, покажи мені - і я запам'ятаю,дай мені зробити - і я зрозумію». (Конфуцій)

Життєве кредо:«Якщо не можеш змінити ситуацію - зміни ставлення до неї»

Проблема, над якою працює педагогічний колектив школи: «Системний підхід до виховання патріота, який дбає про свою честь і гідність, формування соціальний компетенцій, підготовки учнів до життя і праці»

Основною метою діяльності психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників: вихованців, учнів, батьків та педагогічних працівників.

Детальніше: Завдання психологічної служби

Психолого-педагогічний семінар

  25 березня, за ініціативи психологічної служби школи, відбувся психолого-педагогічний семінар на тему: «Булінг в шкільному середовищі».
  Під час семінару було означено причини, прояви та наслідки булінгу; міжособистісну взаємодію учасників навчально-виховного процесу з питань профілактики насилля у навчальному закладі; відпрацьовано навички ефективного спілкування та поведінки педагогів і учнів під час виникнення булінгу в шкільному середовищі.
  Також наводились приклади з досвіду роботи викладачів, проводились тренінгові вправи з означеної проблеми, наведено фрагменти відеоматеріалів. Отриману інформацію викладачі мають можливість розповсюдити у своєму класному колективі, так як кожен отримав пам'ятку щодо запобігання прояві боулінгу в учнівському колективі.