Прозорість та інформація
план заходів щодо протидії булінгу
- Деталі
- Створено: Неділя, 29 жовтня 2023, 13:35
- Останнє оновлення: Вівторок, 16 січня 2024, 17:40
- Перегляди: 172
ПЛАН
Заходів щодо профілактики булінгу на
2023/2024 навчальний рік
№ п/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний | |
Інформаційно-профілактичнізаходи | |||||
1 | Обговорення питання протиидіїбулінгу на загальношкільній батьківській конференції | Батькиздобувідвідувачіосвіти | Вересень |
Директор |
|
2 | Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » | Класні керівники | Жовтень | Заступник директора з ВР | |
3 | Розробкапам’ятки «Маркерибулінгу» |
Педагогіч- Нийколектив |
Жовтень |
Заступник директора з ВР |
|
4 | Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | 1 – 11 | Упродовжроку |
Практичний психолог |
|
5 | Контроль стану попередження випадківбулінгу | Нарадапридиректорі | Квітень |
Директор |
|
6 | Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» | Педагогічнийколектив | Березень |
Практичний психолог |
|
7 | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педагогічнийколектив | Упродовжроку |
Заступник директора з ВР |
|
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти | |||||
1 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | 1-4 | Упродовжроку | Класнікерівники | |
2 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | 1-11 | Упродовжроку | Класнікерівники | |
3 | Роботавідеозалу .Переглядкінострічоквідповідноїспрямованості | 5 – 11 | Упродовжроку |
Учителі інформатики |
|
4 | Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» | 9-11 | Січень |
Педагог-організатор |
|
5 | Відпрацюваннятемиособистоїгідності в ходівивченнялітературнихтворів, наурокахісторії | 1-11 | Упродовжроку | Класоводи, учителілітератури, історії | |
6 | Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» | 1-11 | 10-14 грудня | Класні керівники, учителі правознавства, практичний психолог школи | |
7 | Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» | 1-11 | 17-21 грудня | Класнікерівники, учителі-предметники | |
Психологічнийсупровід | |||||
Діагностичнийетап | |||||
1 |
– Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; - діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовжроку (Запотребою) |
Класні керівники, соціальний педагог |
|
2 | Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах | Вересень |
Практичний психолог |
||
3 | Діагностика стану психологічного клімату класу | 1-11 | Упродовжроку |
Практичний психолог |
|
4 | Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час | 1-11 | Упродовжроку |
Практичний психолог |
|
5 | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | 1-11 | Упродовжроку |
Практичний психолог |
|
6 | Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу | 1-11 | Упродовжроку |
Практичний психолог |
|
Робота з батьками | |||||
1 | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | 1-11 | Упродовжроку | Класнікерівники | |
2 | Порадибатькамщодозменшенняризиківбулінгутакібербулінгудлясвоєїдитини | 1-11 | Упродовжроку |
Практичний психолог |
|
3 | Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» | Зазапитом | Січень – Лютий |
Практичний психолог |
|
4 | Інформаційна робота через інтернет-сторінки | Упродовж року | Заступникдиректора з ВР | ||