y maj pravo

  • Друк

                              Упровадження проекту «Я маю право
В центрі діяльності нашого НВК залишається правове виховання, яке спрямоване на реалізацію правопросвітницького проекту «Я маю право», спрямованого на формування в учнівської молоді правової культури та правової свідомості. Саме тому проводяться різні заходи правовоосвітницького (превентивного) характеру, які спрямовані на формування позитивних соціальних установок, запобігання вживанню наркотичних речовин, відвернення суїцидів та формування навичок безпечних статевих стосунків.


Робота у системі превентивного виховання у школі здійснюється з початку навчального року: у вересні-жовтні складено соціальний паспорт школи, проведено анкетування учнів щодо їх схильності до шкідливих звичок; проводяться практичним психологом корекційні заняття з дітьми девіантної поведінки, ці діти відвідуються вдома; психологом школи вивчаються емоційні стани першокласників під час уроків, міжособистісні відносини у класних колективах. Упродовж навчального року щомісяця в усіх класах проводиться цикл бесід з правового виховання ; тиждень правової культури (грудень), тиждень безпеки життєдіяльності (вчитель основ здоров'я Чорней О.С., вересень), правові брейн- ринги між учнями 8-их і 9-их класів на тему «Я маю право»; тренінги з батьками.


Усвідомлюючи важливість радикальних змін у всіх сферах життя, у школі діє система профілактичної роботи по попередженню правопорушень серед школярів, створена рада профілактики правопорушень.
Робота з превентивного виховання ведеться індивідуальна, групова і масова. Це і зустрічі з працівниками правоохоронних органів, і вивчення законодавства України.  Так нещодавно у нас у гостях побувала прокурор Глибоцького та Сторожинецького району Гуцуляк Світлана Тодорівна, яка провела з учнями цікаві уроки права.  

 

У планах виховної роботи класних керівників сплановані бесіди з правового виховання, бесіди з профілактики правопорушень, тиждень правових знань, робота з батьками дітей, схильних до правопорушень, тематика батьківських зборів.
Класні керівники щоденно ведуть облік відвідування учнями уроків, виясняють причину неявки. У школі ведеться журнал контролю: за допомогою рапортичок, які здають відповідальні учні кожного ранку, підраховується загальна кількість відсутніх із вказаною причиною пропуску. Старший черговий учитель разом з черговими учнями кожного ранку виявляють школярів, які запізнюються на уроки або відсутні 1-2 уроки без поважної причини. З цими учнями та їх батьками проводяться роз’яснювальні бесіди про неприпустимість безпричинних пропусків уроків.


Виховна робота нашої школи передбачає кінцеву мету – виростити духовно багату, толерантну людину.